DIY Electronic projects

Full Version: Da ne otvaram novu temu, par pitanja...
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Upravo sam probao. Smile
Umalo ga nisam ubio. Big Grin Big Grin Big Grin
Počeo jadničko da se gasi (da pulsira) ali kada je napunio kondove nastavio je da radi normalo.
Nema razlike. Mislim da je to samo subjektivni osećaj.
Pustio sam istu pesmu na jedno, pa onda na drugo napajanje i više ne čujem razliku.
Ovo je definitivno bil subjektivni osećaj....ili ga je Bora opravio...
kod mene radi i na 470mf i svi su tonovi isti i bass i visoki, Smile to je dobro sve je Flat !

Ako smete, stavite na sam izlaz SMPS-a kao zadnje elektrolite dva komada od barem 4700uF a bolje i duplo vise pa probajte sta se onda dogadja sa basovima.

Za probu moze to ali generalno kod SMPS NE VAZI onaj princip kao kod klasicnih trafo/grez sto vise kapaciteta to bolje.

Svi ti SMPS uglavnom imaju FB da bi odrzavali napon i ako se stavi veliki kapacitet na izlazu onda se umrtvi FB petlja i postaje sve tromija.
Izlazni elektroliti i njihov kapacitet je izbor kompromisa izmedju manjeg naponskog ripla i brzine regulacije napona.
Samo povecavanje PWM frekvencije moze po tom pitanju da pomogne ili biranje drugih topologija poput rezonantnih ili Cuk gde treba prakticno par mikrofarada za skoro savrsenu filtrciju Wink
Kod audio napajanja nije stvar samo filtracije, zalihe energije i postizanja sto manjeg ripla. Sav audio signal prolazi i kroz elektrolite napajanja a i kroz sekundar trafoa.
e sad tek ništa ne znam...
POMOC.Busenje pleksiglasa(5mm)prednja ploca
Kako izbaciti kockicu pleksiglasa za master prekidac i za slicne pravougaone komponente(Led displey etc..).Rupe sa borerom za metal idu bez problema samo ne treba bas nagaziti busilicu jer pocne topit pleksiglas .
Ja mislio uzeti onu tehnicku pilu sa milimetarskim sjecivom koju smo svi koristli u skoli pa to nekako uraditi.Ako ne mognem onda ce ici aluminijski komad(3mm).Postoji li kakvo rjesenje ali za DIY.
<blockquote class="ipsBlockquote" data-author="HomeMadeAudioProject" data-cid="24033" data-time="1396209172">

e sad tek ništa ne znam...

</blockquote>
Hmap,

Bora ti je rekao suštinu onog što se događa kod polumostnog pojačavača.

Na prvi pogled nama to izgleda kao polumost sa gornjim i donjim izlaznim tranzistorima, međutim to je u stvari most, gde jedan polumost sačinjavaju gornji i donji izlazni tranzistor pojačavača, dok drugi polumost sačinjavaju gornji i donji elko napajanja.

Sada već u toj strukturi vidiš H most, gde je zvučnik priključen na sredine oba polumosta, tranzistorskog i kapacitativnog. Struja audio signala mora teći kroz oba polumosta.

Kod pojačala koje je već H most, slika je malo drugačija. Ako napajanje ima savršen tranzijentni odziv, onda teoretski elkos i ne bi morao postojati.
Ipak se on stavlja jer se ispravljački stepen ne može napraviti savršeno.
Kod pojačala u H mostu, ono što napajanje donira je pulsirajuća jednosmerna struja.
Opterećenje AC komponentom samog elko, zavisi isključivo od tranzijentnog odziva samog napajanja.

Mostni pojačavači sebi mogu priuštiti mali elko ukoliko je napajanje veoma sposobno.

Polumostni ne mogu, tu je već donji cut-off uveliko određen kapacitetima bulk elkosa.

Pozz
<blockquote class="ipsBlockquote" data-author="HSP" data-cid="24049" data-time="1396261864">


Ja mislio uzeti onu tehnicku pilu sa milimetarskim sjecivom koju smo svi koristli u skoli pa to nekako uraditi.

</blockquote>
Tako, samo vrlo polako da je ne zagreješ. Posle toga obradiš turpijom isto lagano.

Ako želiš da baš prefektno izgleda, odeš kod onih koji imaju lasersko sečenje i graviranje i oni ti to savršeno urade.

Usput, pleksiglas se perfektno lepi hloroformom (kloroform).
[attachment=7518][attachment=7517]
Kakvu kutiju napraviti za ovaj zvucnik,i jeli nekome poznata ova marka Car Technic.Zvucnik je precnika 28cm mjereno od membrana krajnjih.
(03-30-2014, 01:35 PM)TDA Wrote: [ -> ]Upravo sam probao. Smile
Umalo ga nisam ubio. Big Grin Big Grin Big Grin
Počeo jadničko da se gasi (da pulsira) ali kada je napunio kondove nastavio je da radi normalo.
Nema razlike. Mislim da je to samo subjektivni osećaj.
Pustio sam istu pesmu na jedno, pa onda na drugo napajanje i više ne čujem razliku.
Ovo je definitivno bil subjektivni osećaj....ili ga je Bora opravio...

Subjektivni osecaj.Nema razlike,i ja sam probao Smile
Toje isto napajanje kao ono što sam ti zadnje poslao. Problem je bio što sam morao izlaz od 3,3V da opteretim nečim da bi normalo radilo napajanje. Wink
Primetio sam da je isto Wink
Da li neko ima šemu za pcb u ogledalu (najbolje bi bilo da je u sprint-u ako može) za Legend Stage Master MK2 (prototip)?
Ja to nisam radio ali kazu ljudi ovo se otvori u COREL-u i miroruje....

http://s3.postimg.org/o4idghjkj/Page_1_L...K2_PCB.jpg

Sto li ispade ovoliko zaboga?!?!

(TDA edit)
[attachment=7592]
Evo ga... Wink

P.S. Boro, kači slike kao attachmente.
Evo skidam Corel, pa ću vidt oćel moći i da li ću znati, samo ne znam oćel se promjeniti dimenzie pločice?
(05-03-2014, 05:38 PM)Makso Wrote: [ -> ]Evo skidam Corel, pa ću vidt oćel moći i da li ću znati, samo ne znam oćel se promjeniti dimenzie pločice?
To ces valjda prvo odstampati na obicnom papiru pa uzeti lenjir i izmeriti dimenzije plocice, a prave dimenzije koje treba da budu na gotovoj plocici su napisane duz strana plocice.
To je logično, evo instalira se corel...
(05-03-2014, 08:56 AM)Makso Wrote: [ -> ]Da li neko ima šemu za pcb u ogledalu (najbolje bi bilo da je u sprint-u ako može) za Legend Stage Master MK2 (prototip)?

evo:

[attachment=7601]

pregledaj samo da li su svi padovi (bakar oko rupa) tu,jer korel to zna nekad "pojesti".

sretan rad! Smile
E hvala ti puno, već sam oštampo par listova ganjajući dimenzije pa nikako pogoditi, samo mi reci za koju je ovo verziju šeme, jel sa IRFP240?
jedna je jedina prava -

[attachment=7603]