DIY Electronic projects

Full Version: Da ne otvaram novu temu, par pitanja...
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Dodaj paralelno tim elektrolitima neke keramicke kondenzatore u rangu 0.1 - 1uF, SMD ako imas ili obicne disk keramicke.
To ce im smanjiti ESR i produziti radni vek.
Keramike nažalost nemam,Imam samo crvene wime 0,1uF koje inače koristim za bypass u audiju. I baš di me sada nađe da ponovo rastavljam monitor. hihi
Danas sam zapeo na zanimljivom problemčiću. Radim jedan konverter XLR na RCA. Imam provjerenu šemu ali na njoj su dvije "mase". Zapravo koliko se vidi po crtežu jedno je uzemljenje a drugo je masa. E sada što s time? Ovo inače prvi puta vidim u šemi tako da sam malo zbunjen.
Na slici su tri šeme(jedan XLR>RCA i RCA>XLR te napajanje za to), ja radim samo XLR na RCA(gornja šema). Da radim sva tri sklopa onda se ne bi brinuo oko toga jer postoji gotov PCB ali budući da radim PCB samo za gornju šemu malo me to brine.

[attachment=16486]
Zna li netko neki simulator kojim se može simulirati SG3525 ? Probao sam neki model za LTspice ali ne radi najbolje...
(09-07-2015, 04:43 PM)gigabyte091 Wrote: [ -> ]Zna li netko neki simulator kojim se može simulirati SG3525 ? Probao sam neki model za LTspice ali ne radi najbolje...

Ja sam probao proteus i nije mi se dopala simulacija jer posle nekog vremena zablokira sve i nista ne radi. Isti slucaj sam imao i sa ostalim PWM kontrolerima poput TL494, SG3526 itd.

Najbolja simulacija je prakticno sve sklopis i osciloskopom proveravas  Big Grin 

Pozdrav
Gledam ovih dana da kupim detetu za sobu neki jeftin stereo reciver pa uglavnom nalazim da na svakom pise da je minimalna impedansa zvucnika 6 ili jos gore 8 oma. Vrlo malo ima onih koji "dozvoljavaju" 4 oma a bas imam zvucnike od 4 oma koje bih povezao na njega.
Slabo se razumem u bilo koju varijantu stereo ili AV recivera pa me interesuje koliko je "opasno" ganjati sa nekim takvim zvucnike od 4 oma. Znam da su ti reciveri uglavnom kilavi sto se tice prave snage i napajanja ali racunam da za normalno slusanje ne bi trebalo da bude problema. Ili gresim Wink?
Nebi trebalo biti problema, naravno na normalnom slušanju... Inače bi mogla bacati zaštita.
U sustini nema neke preterane razlike sa kojim otporom zvucnika teramo pojacalo.
Ono sto je bitno je struja kroz zvucnike i pojacalo pa i discipacija koja se desava na izlaznom stepenu.

Najsigurnije je dodati jedan redni otpornik od 4ohm redno za tim zvucnikom od 4ohm.
Jeste malo neefikasno resenje ali si tako siguran da neces preopteretiti pojacalo.
Pretpostavio sam da je tako stoje stvari ali bolje da pitam. Sve sto sam pravio ima ljudsko napajanje i hladjenje a ova faricka boranija potrosnju od 110 W i 2x50 W na izlazu Smile.
Mora da je D-klasa... Big Grin

Jedno pitanje. Ima li neko tastaturu za HP ProBook 4530s?
Sta bi Vi uzeli od ovih ovde npr:
Kenwood KR-A3080
https://www.kupujemprodajem.com/Kenwood-...-oglas.htm

Yamaha RX570
https://www.kupujemprodajem.com/Yamaha-R...-oglas.htm

Onkyo TX7900
https://www.kupujemprodajem.com/Onkyo-TX...-oglas.htm

Cena je za sve skoro ista.
Ja bih si uzel yamahu osobno
Hvala. Ima li jos neko neku sugestiju Wink?

Novi link za Kenwood:
https://www.kupujemprodajem.com/Kenwood-...?filter_id=
Pravim neku regulaciju lemne stanice, koriste se arduino platforma, LCD 16x2 i mala pločica sa tasterima, IRF za grijač i LM358N, pojavimo se problem u mjerenju temperature, stalno se zakuje na 28°C i ponekad počne malo mjenjati temperaturu ali se vraća na 28°C ne bitno da li je grijač vruć ili hladan ili ako zamjenim mjesta žicama na termoelementu ništa se ne dešava, u šemi piše LM358N ja sam stavio LM358P, da li je do njega ili nešto drugo nije u redu?

Evo šeme:
http://dangerousprototypes.com/forum/dow...&mode=view.

Evo i cijelog projekta:
http://dangerousprototypes.com/forum/vie...513#p57976.
Proveri sta se desava na nozici 1 od LM358, tu treba da ti se menja napon sa promenom temperature.
Ako to nemas, trazi onda dalje po analognom delu, losi/zamenjeni/promaseni kontakti od termo sonde, neispravan IC, napajanje itd ...
Nije bino da li je LM358N ili LM358P ...
Makso, koju rucku-lemilo koristis?
Ručka je hakko 907, probaću da zamjenim ic.
Zamjenio sam ic i sad je temperatura na 32 i isto miruje, na nožici 1 imam neki mali naponi i on se ne mjenja jer se ni temperatura ne mjenja, možda je problem u napajanju jer trenutno testiram sa 12V?
(09-18-2015, 05:48 PM)Makso Wrote: [ -> ]Zamjenio sam ic i sad je temperatura na 32 i isto miruje, na nožici 1 imam neki mali naponi i on se ne mjenja jer se ni temperatura ne mjenja, možda je problem u napajanju jer trenutno testiram sa 12V?
Zar Hakko 907 nije 24V? Kako uopšte radi na 12V?
Znam da je radni napon 24V ali i na 12V može zagrijati do neke određene temperature dovoljno da se ruka ne može držati na grijaču, ali onaj termoelement za mjerenje temperature nema nikakve veze sa naponom on mjenja otpor pri promjeni temperature a taj otpor mjeri LM koji pretvara u digitalni izlaz tj. napon i šalje dalje, ako sam dobro razumio/skontao?

A ovako sam spojio izlaze?
http://elco.crsndoo.com/wordpress/wp-con...ektori.jpg