07-21-2017, 08:40 AM
Uzmite u obzir da početnik danas nije isto što i početnik od pre 20godina.
U taj svet danas ulaze i deca od 12-13 godina kroz nastavu u osnovnoj školi (micro:bit platforma, arduino itd). I njima je neophodna priča o registrima i asembleru ali kroz totalno drugačiji pristup. Mora im se dati i malo šargarepe koja će ih navući da dalje rade a sve to kroz jednostavniji pristup problemima. Ja sa svojim detetom radim scratch a ne asembler.
Početnik je i "klinac" sa četvrte godine elektrotehnike koji verovatno ubija programiranje u C/C++ ili asembleru. Šta njemu ili njoj treba ko da priča o arhitekturi i registrima kad će oni to da razgaze za čas posla i to bez ičije pomoći. Verovatno je da sad puno više rade na fakultetu o tome nego pre 20 godina. O finesama se i onako uči čitav život.
Početnik je i onaj koji je video da se o tome dosta priča pa bi on malo da se dohvati ali da se ne muči mnogo. Taj je beznadežan slučaj, po meni. Tako nešto nema nigde pa ni u ovom svetu mikrokontrolera.
U taj svet danas ulaze i deca od 12-13 godina kroz nastavu u osnovnoj školi (micro:bit platforma, arduino itd). I njima je neophodna priča o registrima i asembleru ali kroz totalno drugačiji pristup. Mora im se dati i malo šargarepe koja će ih navući da dalje rade a sve to kroz jednostavniji pristup problemima. Ja sa svojim detetom radim scratch a ne asembler.
Početnik je i "klinac" sa četvrte godine elektrotehnike koji verovatno ubija programiranje u C/C++ ili asembleru. Šta njemu ili njoj treba ko da priča o arhitekturi i registrima kad će oni to da razgaze za čas posla i to bez ičije pomoći. Verovatno je da sad puno više rade na fakultetu o tome nego pre 20 godina. O finesama se i onako uči čitav život.
Početnik je i onaj koji je video da se o tome dosta priča pa bi on malo da se dohvati ali da se ne muči mnogo. Taj je beznadežan slučaj, po meni. Tako nešto nema nigde pa ni u ovom svetu mikrokontrolera.