01-22-2020, 09:14 PM
Quote:kako se onda resava sledeci problem: recimo na prijemnom za fakultet
dolaze ljudi koji su vukovci dakle imaju sve petice i ujedno i pet iz matematike i na prijemnom imaju negativan broj poena
sto otprilike znaci da od dvadeset zadataka na prijemnom znaju da urade tri, ili su i ta tri pogodili
da ne pricam o tome da ima ozbiljan broj onih koji su samo 'odlicni' a imaju kriminalno mali broj poena na prijemnom tj ne znaju nista
Rešava se tako što se sve diplome prosto zanemare!
Na prijemnom ispitu se vidi da li neko ima znanje ili su mu ocene date na "lepe oči" odnosno koliko su profesori uspeli kvalitetno da prenesu svoje znanje na mlađu generaciju.
Quote:problem je fundamentalni, na kraju skolovanja u proseku izlaze totalni moroni a nisu se takvi rodili, znaci negde izmedju nastaje prelaz
U proseku nam deca iz škola izlaze sa sve manje znanja, jedan od razloga je što učitelje/nastavnike/profesore sve više boli ona stvar za kvalitetnom edukacijom, a drugi što im se u zadnje vreme i roditelji mešaju u posao time što misle da su im deca "superultragigamega genijalci" i, Bože moj, kako to da moje dete ima samo trojku, a da ne pominjem i pretnje i svaštajoš ponešto.
I u pravu si, donekle, da sadašnji sistem školovanja, opet donekle, upropašćava decu, opet da napomenem, nedovoljnom količinom znanja koje im se prenosi.
Međutim, i roditelji doprinose tome, time što sve manje i manje vremena posvećuju svom podmladku i njegovom VASPITAVANJU. O vaspitanju nekom drugom prilikom.
Make no mistake between my personality and my attitude.
My personality is who I am.
My attitude depends on who you are.
塞爾維亞文
My personality is who I am.
My attitude depends on who you are.
塞爾維亞文