01-22-2020, 01:27 AM
@44250
ukidanje male mature, ne mogu da podrzim kao izolovanu akciju, iako se slazem sa vecinom stavki koje je naveo autor.
svakako najveci i najtezi ispit u mom celokupnom skolovanju, i gotovo jedini koji se nije mogao nadoknaditi, itekako stresan.
medjutim, mesecima unapred sam se spremao za isti i nadao se da ce zadaci budu sto tezi.
upravo taj ispit preuzima tezinu (bodove) sa zakljucnih ocena u prethodnim razredima
kao takav, garantuje da kojekakvi moroni sa poklonjenim ocenama ne mogu efektivno da budu ispred najkvalitetnijih djaka
za rangiranje djaka za nastavak skolovanja mora da postoji nesto sto se meri, neki veruju u znanje a neki u poklonjene ocene a uvek su poklonjene
ja veruejm u znanje i iz tog razloga bih pre izbacio ocene kao takve ili ne bi ulazile u tolikoj meri u konacni zbir, a ispit bi bio (skoro) jedino merilo
maturski ispit predstavlja jedan beznacajan problem u odnosu na celokupno skolstvo a posebno onaj deo koji se odnosi na osnovnu skolu
iz tog razloga je jedino resenje koje vidim kao adekvatno, potpuno ukidanje osnovne skole kao institucije.
najvise sto bih mogao da prihvatim je potpuna sloboda pracenja predmeta koje dete izabere, i ukidanje ocena i bilo kakvih slicnih merila
jer samo tako odluka moze da bude na detetu a ne da roditelji vrse pritisak bez prestanka
s tim u vezi, siguran sam da moja deca nece ici u skolu, nezavisno od toga da li ce ona tada postojati ili ne.
ukidanje male mature, ne mogu da podrzim kao izolovanu akciju, iako se slazem sa vecinom stavki koje je naveo autor.
svakako najveci i najtezi ispit u mom celokupnom skolovanju, i gotovo jedini koji se nije mogao nadoknaditi, itekako stresan.
medjutim, mesecima unapred sam se spremao za isti i nadao se da ce zadaci budu sto tezi.
upravo taj ispit preuzima tezinu (bodove) sa zakljucnih ocena u prethodnim razredima
kao takav, garantuje da kojekakvi moroni sa poklonjenim ocenama ne mogu efektivno da budu ispred najkvalitetnijih djaka
za rangiranje djaka za nastavak skolovanja mora da postoji nesto sto se meri, neki veruju u znanje a neki u poklonjene ocene a uvek su poklonjene
ja veruejm u znanje i iz tog razloga bih pre izbacio ocene kao takve ili ne bi ulazile u tolikoj meri u konacni zbir, a ispit bi bio (skoro) jedino merilo
maturski ispit predstavlja jedan beznacajan problem u odnosu na celokupno skolstvo a posebno onaj deo koji se odnosi na osnovnu skolu
iz tog razloga je jedino resenje koje vidim kao adekvatno, potpuno ukidanje osnovne skole kao institucije.
najvise sto bih mogao da prihvatim je potpuna sloboda pracenja predmeta koje dete izabere, i ukidanje ocena i bilo kakvih slicnih merila
jer samo tako odluka moze da bude na detetu a ne da roditelji vrse pritisak bez prestanka
s tim u vezi, siguran sam da moja deca nece ici u skolu, nezavisno od toga da li ce ona tada postojati ili ne.