05-30-2015, 04:15 PM (This post was last modified: 05-30-2015, 04:30 PM by mikikg.)
Skoro je nemoguce ukokati MCU ili LCD ako se izmesaju nozice, ne brini oko toga.
Ja sam ih okretao na sve moguce nacine i nikad nista nije bilo. Mislim da sam par puta okrnenuo i napajanje, nista
Samo proveri gde sta tacno treba da se poveze ...
I ti crni pravougaonici znace da je LCD jos uvek ziv samo nije inicializovan.
miki vidi taj fw sto ste upucavali u picove dal je lcd rutina sa busy flegom ili sa delay .. originalna je bila sa busy pa sam ja dodao i opciju sa delay posto sam koristio neke staklene lcd-e (ludilo bili za dz malecni 2x16 ali ono mali staklici samo pinovi direkt sa stakla) koji nisu imali busy u sebi uopste pa su morali na delay .. ako je busy vidi dal te lcd-e sto ste kupovali znaju za busy, ako je delay vidi ako su mozda spori mozda treba veci delay
Trebalo bi da se skrati malo taj visezilni kabal, hoce da to pravi problema.
I nadji jedan SMD 0.1uF ili 1uF i zaletuj ga direkt na LCD +/- napajanje. Nije moranje ali od viska glava ne boli … Da ne "glavi" LCD …
kableto za lcd oce da pravi problema pricaju ljudi, ja cuo od nekoliko ljudi da su imali problem .. ja taj kabl vuko po 2m i radilo mi sve uvek kako valja .. svakako nece raditi u industriskom okruzenju sa kablom od 2m ali u kucnoj radionici obicno sljaka ok ..
nego, sad me cima na FB neki meksos koji sastavlja sid i pita dal moze ovaj triak umesto onog triaka ... ovde niko nije pitao ali mislim da je jasno, bilo koji triak koji moze da okine 200W 50V ce raditi posao .. ja najmanji sto imam kod kuce je nesto 400V 40A tako da kapiram da za ove potrebe sid-a skoro svaki triak radi posao ..
@tesla, ja sam kupio pre par godina iz neke stare zalihe od nekoga iz centralne srbije, zatvarao j enesto, imao brdo ruske opreme, neke crvene plasticne u to220 na kojima pise 400V 20A i 400V 40A .. jos mi nijedan nije crko nemaju nikakvu oznaku .. (V je cirilicno btv) .. jos sam neke mega fancy potove uzimao od njih, ruske, pot u potu, dusu dalo za psu mnogo bolje od multiobrtnih klasicnih meni
06-02-2015, 12:06 PM (This post was last modified: 06-02-2015, 12:18 PM by dlalkovic.)
Fuuuulll Cekamo update propracen slikama i utiscima
Slika nema ali će biti.
Mogu da kažem da SID radiiiii.
Firmver za enkoder nije dobro radio sa mojim tipom enkodera ( prvi put sam cuo da i tu postoje vrste, mada sam radio sa nekim Bournsom 24 položaja ). Pomoć je pružio autor B.Kecman. Da bi proradio ovaj enkoder prekompajlirao sam projekt ( stavljena je pod komentar jedna direktiva u vezi sa načinom rada enkodera ) u MPLAB-u. Import projekta u MPLAB X mi nije prošao. Verovatno treba čačkati oko make fajla.
U prilogu je izvrsni fajl za "drugi" enkoder ( mislim da ima par članova koji su se opredelili za ovaj način rada ). Možda će to biti za nekog rešenje.
da, kao sto napisah u pp, postoje double detent i single detent enkoderi i postoje no detent enkoderi .. taj detent je onaj "otpor" koji pruza tocak dok se okrece e sad kod single detent na jedan "klik" enkdera on promeni jedan polozaj na quadrature izlazu a na double detent on promeni dva polozaja. Sad ono sto mnogi rade je uvek podrazumevaju double detent i onda mora 2 klika enkoder da okrenes da promenis za jedan vrednost sto mene mega smara tako da sam ja stavio u firmware os double os single pa kakav enkoder koristis tako ga i citas
taj firmware je pravljen ako se ja dobro secam u mplabX ali sa C18, ne radi sa XC8 niti sam ikad probao da ga kompajliram na XC8 koji je mnogo losiji kompajler od C18
06-17-2015, 05:15 PM (This post was last modified: 06-17-2015, 05:25 PM by bogdan.kecman.)
ako gledas moju semu, E1, E2 i EB
E1 je ili UP ili encoderA
E2 je ili Down ili encoderB
EB je enter/menu taster ili encoder button
B1 i B2 ulazi se ne koriste u trenutnom firmware-u, zamisljeni su da se koriste za set-back caddy i jos neku custom opciju koju je neko trebalo da osmisli (moja ideja je da se doda pedala za "turbo" gde dok drzis pedalu drajver gadja max podrzanu temperaturu, zgodno kad lemis hladnjake i slicno, zabodes pedalu on podigne temp ti izlemis sta imas i pustis pedalu)
(moguce da sa obrno sta je up sta je down, lako promenis mesta dugmicima )
Gledano od PIConje
EB ide sa pina 21
E1 ide sa pina 22
E2 ide sa pina 23
A pošto se malo razlikuje Fićina pločica, koju smo mi kupili u GB, od tvoje šeme, onda je na duploj letvici pin1 5V, pin3 EB, pin5 E1, pin7 E2, itd, a sa druge strane letvice je GND.
Za obrtanje dugmića ću se snaći, nego me mučilo da ne bih nešto spalio ako pogrešno nabodem tastere, sad je i to rešeno.
Što se tiče ostalih mogućnosti, lepo si to zamislio , ali mislim da je većini nas koji sklapamo driver i ovo sasvim dovoljno.