(08-18-2016, 12:05 PM)TDA Wrote: Ovaj iz Elemente je baš lep, ali ima 3 položaja.
Iz Sah-a je potpuno odgovarajući, ali mora da sačeka jer ne idem baš često do hipodroma...
(08-17-2016, 05:11 PM)Želja Wrote: Macola, - zanima me šta misliš o ovoj spravi:
Radi se o "Static load generator" (tako ga dotična firma naziva) - odnosno uredjaju koji firma Telwin
koristi prilikom testiranja i dijagnostike kvarova na njihovim inverterima za zavarivanje.
Ne mogu naći ni oznaku tipa, pa samim tim ništa o dotičnoj spravi.
****
Mene u principu zanima samo osnovno.
Na osnovu slike rekao bih da se radi o vodenom otporniku
(šest čepova sa gornje strane. - ne vidim ni napojni kabl ..)
Ako je vodeni otpornik (ne moraš ponovo pisati o tome, - bilo je već na ovom forumu)
- kako se onda vrši izbor opterećenja, broj upotrebljenih ćelija (onim čepovima ili kako već ..) ??
- kako je rešen odvod HHO ?
- šta su mu one 4 male pomoćne buksne i ona dva prekidača ?
Znači, interesuje me grub opis sistema celog sistema .
Pozz
Meni više liči na set žičanih otpornika sa forsiranim vazdušnim hlađenjem i za ono gore mislim da su neki prekidači a ne čepovi.
Bemliga?
Velike buksne su mu dovod struje, a male mogu biti sense tačke za napon i za struju sa šenta...
(08-18-2016, 02:39 PM)Macola Wrote: Meni više liči na set žičanih otpornika sa forsiranim vazdušnim hlađenjem i za ono gore mislim da su neki prekidači a ne čepovi.
Bemliga?
Velike buksne su mu dovod struje, a male mogu biti sense tačke za napon i za struju sa šenta...
(08-18-2016, 03:38 PM)Bocko Wrote: Po tablicama, u pitanju je tropoložajna "dekadna" kutija sa šest prekidača
Prva tablica, 15A, druga tablica za 150A, treća tablica za 250A...
Hvala drugar, - nisam dovoljno pažljivo čitao.
Sve mi je jasno.
(08-19-2016, 06:21 PM)Khadgar2007 Wrote: Standardni plastic primer i to je to ili treba nekakav drugačiji?
Moram da pitam mog ortaka, ali tek u ponedeljak. Skoro sam radio jednu seriju otpresaka od kevlara, a on je čak i manje
zatevan od vitroplasa. Ali nisam ja lično farbao, pa ne znam napamet, i nemam podatke ovde već u firmici.
Farbao sam ja crnim lakom otpornim na visoku temperaturu u spreju, nisam imao problema sa ljuštenjem. Može malo da se matira vitroplast finom šmirglom pre farbanja i treba ga oprati da se odmasti (može i vata sa nekim razređivačem).
Preporučujem prvo farbanje pa bušenje rupa za komponente jer hoće lak da ih zapuši ako se pretera, a lako se pretera.
08-24-2016, 01:51 PM (This post was last modified: 08-24-2016, 01:55 PM by Želja.)
0.01E = 10 miliOHM
To je isuviše mala vrednost otpora da bi mogao upotrebiti kantal žicu za motanje istog.
Potrebna dužina kantal žice od 0,4mm za 1R je oko 90mm, što znači da bi trebalo 100 komada žice d=0.4mm/L=90mm u paralelu
da bi dobio 0.01R.
(08-19-2016, 10:55 AM)Khadgar2007 Wrote: Da li je netko do sada farbao vitroplast sa onim bojama u spreju i kako se to drži?
Ja sve pločice farbam sprejom, pa iako dosta kasnim sa odgovorom, da kažem koju reč.
Koristim jeftin akrilni sprej (vrste: Džabe ste krečili ili Pravda za Uroša ), ali ...
Pločica je čista do bola. Pre ecovanja je naravno očišćena bez obzira da li koristim toner transfer, sprej ili foliju. Dok se nagriza bakar pločica je u kiselini, a posle toga, kada skidam zaštitu sa vodova, u bazi. Tako isto rade i profesionalci pre eloksiranja, hromiranja ili plastificiranja metala - malo u bazu pa u kiselinu.
Boju naprskam tanko i kada se osuši, ne otpada. Nije mnogo čvrsta, šrafciger ostavlja trag po njoj.
Boja nije provodna, ali za svaki slučaj sve rupe malo razbušim većom burgijom, tako da izvodi komponenti nisu u dodiru sa bojom.
Nije ni otporna na visoke temperature, pa kada treba da se zalemi debela žica ili veliki elektrolit, boja malo nabubri, ponekad i pocrni. Sa malim komponentama nema problema.
I evo slike kako to izgleda.