Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Frekvencmetar -pomoc-
#1
Skoro sam uradio frekvencmetar sa prilozenih slika i sve radi kako treba ono sto mene interesuje dali je komplikovano  iskljuciti 3 zadnje decimale posto mi netrebaju, odnosno one stalno variraju i hoce malo da iritiraju Smile  a za uredjaje na koje planiram da stavim frekvencmetar su dovoljne 4 prve decimale, predpostavljam da treba da se menja nesto u programu ja sam tu laik znam samo ono sto sam procitao sa neta da treba da se menja hex fajl itd ali dzabe to je spansko selo za mene.


Attached Files Thumbnail(s)

Reply
#2
Hex fajl ne moze da se menja jer je to preveden/kompajliran format izvornog programa. Samo izvorni program tj "source code" (C/C++, ASM, BAS ili u cemu je vec pisan) moze da se menja.
Ako to ima tamo gde si nasao HEX pa da pokusamo da izmenimo, u suprotnom slaba vajda da se to izmeni.

Postoji teoriska sansa da se HEX vrati u ASM source code tkz "dekompajliranje" ali nisam siguran da je iko raspolozen to da radi jer oduzima strahovito puno vremena. Manja muka napisati nov program od nule nego se muciti sa dekompajliranim source.
Reply
#3
Ok, hvala na odgovoru, hex fajl imam, a evo sad bas citam jos malo o tome na netu vidim da je dosta komlikovano, potrudicu se da nadjem izvorni kod sto su male sanse al videcemo, frekvencmetar je sa kesat net pa sam i njima dao upit dal je moguce menjati nacin rada frekvencmetra al oni su slabo aktivni, uglavnom necu nikog da opterecujem sa tim ako bude nesto bude...


Attached Files
.hex   frequency_counter_50mhz.hex (Size: 2,91 KB / Downloads: 3)
Reply
#4
A pomocu cega ide obrnuto izvorni fajl u hex.....
Reply
#5
To je standardno "prevodjenje" tj kompajliranje programa, to rade programi koji dolaze uz pakete razvojnih aplikacija za odredjeni MCU, kod Microchip je to XC8, XC16 i XC32 kompajler za C/C++ programski jezik. MPASM je prevodilac za "masinac" tj ASM - Assembler.
http://www.microchip.com/mplab/compilers